Wednesday, September 24, 2008

Bangun Dengan Satu Mimpi...

Bangun dgn stu mimpi..hemm tak ke pelik org tido bru mimpi kan? kompuis2.... entah apa sebenarnya yg berlegar legar di ruang minda diriku ini...

Mimpi.. kadang2 akan menjadi realiti.... terutama mimpi di siang hari( akulah tu..huhu)
tak slahkan mengulam mimpi... agar suatu hari mingkin ianya menjadi realiti???

Tanggal 16 September 2008
maka berlabuhlah sudah tirai SRC... ku lihat wajah2 insan itu aku terasa sebak... betapa perit jerih mereka kini sudah sampai ke nokhtahnya.... apalah agaknya yg bermain di fikiran kekakand2 ku itu... sungguh mengenali mereka melahirkan aku yg berbeza dari aku yg dahulu

Namun dalam aku melayri ruang emosi..aku tersedar ke alam reality....

Siapakah yg bakal mengganti mereka?

Mampukah pengganti itu memikul tanggungjawab yg cukup berat itu....

huhuhu....aku pun tak sanggup...

aku terdiam...teringat...teringat bicara... kalam kata abg Amin Idris...

aku terpempam sendiri.... org selalu kata

"takpelah dia kan dah ada"
TAPI.....
"cuba byg kalau org itu takde, siapa nak ganti?"

aku sedar masa itu akan tiba bila Batch aku bakal menjadi frontliner... bakal memikul amnah berat..... memikul amnah AGAMA... lantas sampai bila hrus mengundur diri....

Yg pasti.....azimat yg aku dpt dari abg Amin cukup bermakna...

WE HAVE TO HAVE OUR VISION....
lantaran itu...
Aku PASTI dan YAKIN dgn KALAM ALLH ISLAM PASTI MEKAR DI BUMI UIA>>> tiada mimpi indah selain di ulit kalam ALLAH yg pasti...

AYUH BANGKIT MUJAHID....AYUH MEROBAH DIRI ......

(moga ALLAH beri kesempatan kepada aku yg lemah ini untuk menolong ISLAM, tapi aku sering kalah....aku tak cukup kuat................aku takut.....aku tak mampu menolong......

No comments: